ACTIVITY 3

ACTIVITY 3 : SURVEY FORM


Assalammualaikum , saya akan sambung blog saya dengan aktiviti yang ketiga saya lakukan di Pulau Tioman. Aktiviti yang ketiga ini saya berjalan ke Kampung Tekek untuk mengedarkan soalan survey kepada pelanconga dan penduduk yang menginap disitu. Have a fun :)




Pada Hari yang sama , saya ditugaskan untuk mengedarkan soalan survey kepada pelancong dan orang sekitar Kampung Tekek. Sambil menunggu Kami sempat bertemu ramah dan bertanya khabar penduduk di sekitar itu. Pelancong dan orang disekeliling tempat itu sangat mesra dan ramah.



Ini merupakan salah seorang penduduk yang menetap di Kampung Tekek , Beliau menceritaka berapa lama ianya menetap di Pulau Tioman sambil menjawab soalan yang kami edarkan kepadanya.Ini adalah salah satu aktivti yang terakhir kami buat bersama-sama kawan-kawan saya.Ini sahaja yang saya menceritakan pengalaman saya semasa membuat aktivti.




Comments

Popular posts from this blog

PANTAI TELUK CEMPEDAK

HOW TO CREATE BUNTING IN PUBLISHER