Nur Ain Sofiya

 


About Me , 

Nama saya ialah Nur Ain Sofiya Binti Mohd Ridzuan dan saya berumur 22 tahun.saya berasal dari Pekan pahang dan tempat lahir saya Hospital Pekan Pahang.Saya telah dilahirkan pada 4 ogas 1998.Sebelum saya sambung diploma di Politeknik Metro Kuantan saya telah mengambil sijil kemahiran di Kolej Komuniti Rompin Pahang dan saya mengabil Kos Seni Kulinari selama setahun lebih dan saya pratical di Rocana hotel selama 6 bulan.Setelah itu saya sambung diploma dan mengambil kos Pelancongan . Oleh sebab itu, saya mengambil kos pelancongan sebab ingin mencuba sesuatu yang baru dan mengambil pengalaman dan dalam masa yang sama saya boleh membuka sebuah kedai kek atau restoran dan membuat part time travel agensi haa gituww :) . Saya adalah anak pertama dari 5 orang adik beradik.Selain itu , kelebihan yang saya ada ialah saya mudah berkawan dengan semua orang dan mudah mesra dengan semua orang walaupun orang itu tidak kenal tetapi saya berkawan je tidak kisah lah asal usul latar belakang seseorang itu macam mana kan asalkan kita berkawan.saya rasa cukup lah setakat ini sahaja saya menceritakan pasal diri saya  dan saya harap korang semua enjoy baca blog saya okay walaupun tak menarik sangat :) thank you :)

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

ACTIVITY 3

PANTAI TELUK CEMPEDAK

HOW TO CREATE BUNTING IN PUBLISHER